Friday, August 21, 2009

Apa kata pengguna terapi air Bio Aura

Testimoni Pengguna.

EN. SAYUTI BIN ABDULLAH. - Balai Bomba Bandar Indera Mahkota. Masalah - Penyakit : Injab Jantung Tersumbat, Kencing Manis, Darah Tinggi. Selepas menjalani terapi air bio aura selama 3 hari, beliau mengalami “healing crisis”. Letih lesu dan demam. Bila diperiksa oleh doktor pakar jantung dari Hospital KMC (Kuantan Medical Center), doktor mengatakan tekanan darahnya rendah, kencing manis terkawal dan jantung dalam keadaan baik. Selepas 3 hari pemeriksaan dibuat lagi doktor mengesakan Tekanan darah beliau sudah terkawal. Kuasa penyembuhan sebenarnya adalah dari Allah Taala, tetapi penapis dan perawat air Bio Aura High Tech with Nano Technology ini adalah merupakan perantaraan yang diizinkan oleh Allah Taala.

EN JOHARI (TNB Kuantan)Masalah - Penyakit Asma Selepas meminum air Bio aura, saya mengeluarkan kahak yang banyak berhari-hari lamanya. Selepas itu asma saya semakin hari semakin baik. Sekarang saya sudah boleh menjalankan aktiviti lasak seperti orang lain, berjogging dan mendaki bukit. Alhamdulillah.

Pn Siti Aishah (Pensyarah IKIP-Kuantan)Masalah : BUAH PINGGANG” Six month ago, I’m a very healthy mother, then I realised that berat badan saya mendadak naik. Pada mulanya saya ingat itu pertambahan berat badan yang biasa bila umur sudah meningkat. Suddenly saya mulai perasan saya mengalami sakit di kawasan pinggang dan belakang. Bila dibuat pemeriksaan kesihatan, rupanya saya mengalami masalah pada buah pinggang saya. Semasa mendapat rawatan di wad di KMC, Puan Ju menghantar kepada saya air Bio Aura dan menasihati saya menjalani terapi air bio aura. Selepas minum air ini saya mulai kencing tak berhenti-henti, dan badan saya mulai susut dengan sendiri. Namun saya masih meneruskan rawatan saya ke Hospital Puteri sebagaimana yang telah dirancang terlebih dahulu. Pn Ju tetap mengirimkan saya dengan air ini ke KL dengan bas express. Alhamdulillah Doktor kemudian mengesahkan buah pinggang saya sudah pulih sebelum saya menjalani pembedahan yang dijadualkan kepada saya. Saya ingin menyampaikan berita ini kepada ramai orang, beritahulah kepada semua pesakit buah pinggang pada tahap awal, dapatkanlah penapis air Bio Aura tanpa ragu-ragu.

SITI KATIJAH YAACOB. Anak mengidap Penyakit Kulit. Anak lelaki saya dari kecil lagi mempunyai masalah kulit yang sangat sensitif. Kakinya sangat sensitif kepada kelembapan dan keadaan yang kurang bersih. Kulitnya akan mendapat radangan yang teruk dan berisi air dan gatal-gata.. Bila saya merendamkan kakinya di dalam air penapisan yang pertama selepas dipasangkan, masalah kulit anak saya telah beransur baik dan kini sudah sembuh sepenuhnya. Amalan meminum air ini sepanjang masa juga telah membantu dia pulih sepenuhnya.

No comments:

Post a Comment