Sunday, August 23, 2009

Sistem Penapis Yang Digunakan Dalam Bio-Aura Life Energy Water


Sistem penapis Bio-Aura adalah satu sistem penapisan air berteknologi tinggi dengan penggunaan Teknologi Nano (FIR-Nano).  Produk ini direka cipta dan dihasilkan untuk menapis dan merawat air yang sudah tercemar kepada air hidup (air sempurna) yang amat penting kepada kehidupan terutamanya tubuh badan manusia. Melalui teknologi tinggi FIR-Nano, Bio-Seramik dalam sistem ini akan menghasilkan FIR (Far Infrared) yang menyebabkan resonan ini akan lebih tinggi tenaga, oksigen dan paling penting molekul-molekul air akan berbentuk hexagon halus. Tubuh badan manusia akan lebih cepat dan mudah menyerap molekul-molekul air yang halus untuk menjadikan air hidup ini berperanan terhadap seluruh sistem detoksifikasi (membuang toksin dalam badan), sistem neutralisasi (meneutralkan asid lactic dalam tubuh) dan sistem immunisasi.

Jenis penapis yang digunakan dalam Sistem Penapis Air Bio Aura dengan Teknologi Nano  :

Filter A : Ceramic
- Liang bersaiz 0.9 mikron menapis bahan tercemar iaitu kelodak pepejal seperti kotoran pasir lumpur, karat besi, dan bakteria parasit sehingga 99.999% . Penapis akan membasmi kuman dan air tidak perlu dididihkan (dimasak).

Filter B : Bacteriostatic Filter Media
- Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, warna, rasa, bahan pencuci dan elemen-elemen kotor yang lain untuk mengelakkan daripada pertumbuhan bakteria.

Filter C : KDF+Resin+Activated Carbon Block
- Activated carbon block dan penukar ion berlogam KDF memenuhi piawaian US EPA dan FDA International safety standard dapat menapis unsur logam berat, klorin, pencemaran kimia, disamping mengawal kestabilan air, bakteria dan rumpai. Unsur resin pula melembutkan molekul air dan mempunyai kesan untuk menghasilkan bahan-bahan mineral.

Filter D : Silver Carbon Block
- Memenuhi piawaian keselamatan antarabangsa. Memiliki fungsi penyerapan yang tinggi, berupaya untuk menyerap atau menyingkirkan unsur logam berat, bahan-bahan radioaktif, bahan kimia dan racun serangga.

Filter E : Bio-Mikro Ball
- Teknologi perubahan tenaga menghasilkan cahaya merah jarak jauh (FIR) yang berfungsi untuk memecahkan molekul air kepada kelompok air yang lebih kecik serta berkesan, supaya  cepat diserap dengan mudah oleh tubuh manusia. Lebih-lebih lagi, ia meningkatkan kapasiti air untuk membekalkan kandungan oksigen.

Filter F: Nano Ceramic Ball + Bio-Micro Ball
- Penstabil tenaga berteknologi Nano mengekalkan dan menstabilkan kandungan tenaga dalam saiz molekul air yang kecil untuk tempoh masa yang panjang. Ia berupaya menyelaraskan sifat air cenderung kepada beralkali yang baik untuk tubuh badan, menggalakan metabolisme, mengaktifkan sel-sel badan untuk menguatkan sistem immunisasi dan berfungsi untuk proses detoksifikasi.


Untuk Set Penapis Air Bio-Aura dengan Teknologi Nano anda, Sila hubungi kami di 012-6507471 atau di 013-3587303 atau e-mail kepada kami. Tawaran menarik menanti anda.

2 comments:

  1. salam, saya nak tuan pastikan adakah benar ada antara filter yang yang digunakan pada bio aura menggunakan bahan tidak halal iaitu tulang haiwan yang diragui. Saya telah menggunakan bio aura 2 tahun lebih.

    ReplyDelete
  2. Saya ada byk unit Penapis Air Bio Aura NEW nak jual murah.Stok saya dan member2 yg masuk bisnes MLM Hai-o tp tak dpt cari downline.skrg amat perlukan duit sbb dah berenti main MLM ni dan ingin buat bisnes lain

    JUALAN RUGI BESAR...RUGI 21K!!!!!

    NEW STOK DARI STOKIS HAI-O!!!!

    Harga RM 500 shj

    harga asal RM 2080

    Berminat call/sms 019-4728996 (cikgu wan)

    *Barang baru dari stokis full box dan original
    *Warranty 1 tahun drp Hai-O marketing (ada warranty card)
    *penghantaran dan pemasangan percuma utk lembah klang_luar pos laju
    *saya agen dan pengedar berdaftar dgn hai-o

    ReplyDelete